ledig, tidig


Lediga dagen !

Morgonen blev tidig :/ Ogillas när jag är ledig.
Men men..om vi ska få gjutjärnskaminen på plats
så är det bara att stiga upp och se glad ut :)

Nu är han i full gång och grejar ..jag håller mig undan.
Och om jag inte ska vara i vägen så finns det inte så många
rum att välja bland. Badrummet-nej, hallen-nej där springer
han fram och tillbaka och hämtar saker från bilen.
 Jaa, då får jag sitta i sovrummet och blogga :)



har sett denna blomma några ggr..
den verkar rätt cool
Undras om man törs köpa en sån ?
Jag har hört att den ska vara svårskött..


en annan sak...


älghorn...är det någon som har eller vet någon
som kan få tag på älghorn åt mig ???
vill så gääärna ha på väggen hemma !!


en till sak...

Namnringar...har suktat efter en såå länge..
Men jag fyller inte år förrän i augusti :(
Kan man önska sig en iaf ? :)

En med min sons namn på.
gå in och kika på http://alskadebarn.se

Jag har faktiskt en jättefin silverring som
jag skulle kunna stansa in sonens namn på.
Är det nån som vet var man kan göra det ?

Förresten..jag såg en kund som hade sånt
himla fint armband men jag glömde bort sen och
fråga vart hon har köpt den..attans :/

Jag har letat och letat på nätet men hittar inget liknande ./

Ja ja, får väl hoppas att jag servade kunden bra så att hon
dyker upp igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0