gjutet



Nu är gjutningen klar !
Jag hann inte ens hjälpa min karl så mycket.
Han hade passat på att gjuta i fredags när han var
ledig, fast jag jobbade :)





Ser ni våran fina trapp-pa-pa-pa-paa

Kan det vara just att passa på när jag jobbade.. ?; )
Näädå, men det ser iaf bra ut och nu går vi till fas 2,
som är: regla

Imorn ska vi först åka och titta på en innetrapp...
det blir säkert många vändor innan vi har bestämt oss.

Sedan får vi se om vi hinner börja regla lite.
Vill ju ha upp väggarna till farstukvisten typ NU :) men det
är många moment som ska göras nästan samtidigt.
Regla, snickra väggarna och upp med dom.
Riva trappen, gjuta gamla hallen..jaa allt detdär som jag
tjatade om i ett tidigare inlägg :)

Jaja allt kommer att gå bra, eller hur ?
Vad säger ni ?

Kram på sig / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0