sparbössa



Torsdagens.

Jobbar och jobbar. Fast lite annat hinner jag oxå..
hjälper gubbsen så mycket jag hinner och orkar..
och så mycket nacken tål.

Om det luktade lite konstigt på Kupolen så var det bara jag som
swischade förbi med tigerbalsam i nacken :)

Väl hemma väntade en spänd son.
Vi hade bestämt att när sommarlovet börjar ska vi öppna
hans sparbössa :)




Nu är det visserligen bara torsdag idag, men eftersom jag jobbar
imorn så ville Elijah räkna pengarna med mig ikväll.

Grabben hade fått ihop 1178 kr och ska nu få köpa vad han vill :)
Och då ska ni veta att han är inte den som lägger alla sina
pengar i bössan..nääee godis är ju sååå gott :))

-Men mamma, jag har ju mer pengar på kontot..kan jag lägga ihop
allt då kan jag köpa mer grejer ?

Ja jo du kan ju köpa nya innetrappor till oss sa jag :)
Hahahha nähhedu, var svaret !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0