sängkappor



Onsdagens gott folk !

Idag har det bara regnat och regnat och det betyder
att min energi är på nivå LÅG.

Jag hade sett framemot att stå ute och klyva ved, men men
så blev det icke.
Jag hann iaf hjälpa gubben ..han håller till på övervåningen.
Nu har han iaf åkt till jobbet (kvällsskift denna vecka)

Jag grävde fram lite sommriga örngott och bäddade rent i sängen.

Har även tagit tag i en sak som jag länge har tänkt att göra..
nämnligen att fixa sängkappor till våra sängar.

Nu äntligen är dom på plats och det blev sååå mycket bättre.






vitt, vitt, vitt
tycker ni att jag ska lite färg oxå ? :)




är jag tidigt ute nu ? nääeee
lite sommrigt men ack så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0