krassliga



Hej på er.

Söndag och helgen har gått i förkylningstecken för
två i våran familj. Både jag och Elijah har varit krassliga.

Igår lördag försökte jag mig på att klyva ved men efter
1,5 timme fick jag ge upp och gå in och lägga mig.

Mina krafter har varit helt slut och jag har haft en fruktansvärd
nacksmärta, vilket jag tror har med förkylningen att göra.

Natten mellan freag och lördag vaknade jag tre ggr av att jag hade
mardrömmar. Febern spökade ordentligt.

Idag känner jag mig lite bättre, men inte helt OK.
Nu hoppas jag bara att jag är pigg imorn för då vankas det jobb.

Hur har eran helg varit ? Fler som varit sjuka ?








Kommentarer
Postat av: Sari

Jadå, jag o Tomi har turats om att vabba i ca 1 månads tid. Halsfluss, öroninflammation samt körtelfeber...

2012-03-18 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0