lite pyssel



Hej och Hej.

Idag har jag bara pysslat och tagit det lilla lugna.
Ramarna jag sprayade igår har fått foton och fotoväggen
har nu fått växa...och mer ska det bli







liiite påskgrejer framme..bara lite :)


Påsken börjar smyga sig fram lite här och där.
Inga överdrifter utan bara lite fjädrar ute mm.
Vi firar inte Påsken på nåt spec sätt men Anthon Berg ägg
måste man alltid köpa :)








den såg väl smarrig ut va ?





Det finns fina silverägg skulle jag gärna vilja ha på bordet.
De kommer från Day Birger et Mikkelsen Home
och finns att köpa på http://www.inreda.com/



SILVER egg
Indiska har oxå fina påskägg..måste nog ta en sväng dit





SÅ fina påskägg


Från ena till det andra..
Gubben håller på med golvet i ena sovrummet uppe.
Under hans kvällsveckor hinns det inte med så mycket.

Själv var jag först och titta till valparna som "Calle" är
pappa till :)
Sen blev det en sväng till stan och byta Elijahs skor som var
för små. Tänk att st 39 är för små till honom !!! Jisses
Stadium hade så bra erbjudande som gäller tills imorn onsdag.
- Lämna in dina gamla skor och få 100.- rabatt på ett par nya
för minst 399.-..så vi passade på som man brukar säga.

Nu har han fått springskor och kan börja träna som han säger :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin din tavelvagg blev Sanna! Jag hoppas allt ar bra med dig och att varen ar pa vag med stormsteg till er! Har i Dublin ar den har. Ha en fin pask! Kram! Frida.

2012-03-28 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0