snart dax



Hejsan.

Nu är det snart dax för oss att börja gjuta för
utbyggnaden och farstukvisten.

Idag har jag suttit och letat efter ideér på nätet när det
gäller nya köket och v-rummet.

När gjutningen är klar är det dax att köra igång.
Ritningarna är inte klara och jag tycker att det är sååå svårt att
veta hur man vill ha det.
Gaaah, jag får panik snart. 
Skafferi..JA, men vart ? den får inte vara för långt borta från allt annat.
Spisen är vi inte riktigt överens om gubbsen och jag..
jag är sugen på en ILVE-gasspis, men han vill inte..hmm

Ska fönstrerna sitta där dom sitter ? njaaeee beror på..vart alla skåp
ska vara. Smarta och bra lösningar..JA !

Jag har gjort en lista på vad som ska finnas i vårat kök, MEN tycker inte att
jag får till det så praktiskt som jag vill.
Nu när man har chansen så vill man kunna utnyttja den till max.

Det lutar åt att jag tar till med hjälp för att bolla ideér.

När det gäller köksskåpen så vet jag inte mer än att dom ska vara vita
och det finns ju miljoners olika att välja bland.

Jag har sett att det finns att få måttbeställda kök och så lär det nog
bli om vi ska kunna utnyttja alla vrån.


exempelbild från byggfabriken

I nyaste tidningen Lantliv såg jag en annons om just platsbyggda kök.
Byggfabriken bygger måttbyggda kök i gammaldags stil och kvalitet.
Varje kök är unikt och utformas för att helt passa in i byggnadsstilen,
från sekelskiftet. Låter inte det bra ?
www.byggfabriken.com


Har ni några tips så tar jag gärna emot ! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0