SOL



Hejsan.

Nu har det äntligen vänt ! nu kan man på
riktigt säga att det är VÅR !!!

Igår var det jobb men under min rast gick jag ut
för att njuta av solen :)

Jag var inte ensam om att komma på den idén :)
Efter Kupolens husväggar stog det många arbetare
och solade sina nunor :)

Så gott som varenda en som kom in på Kupan hade
lämnat jackan hemma och grävt fram sina småskor.

Solen log tillsammans med mig..fast vinden var ingen
rolig med tanke på att det inte är sopat ute på parkeringen.
Allt damm som och grus som ligger i backen, flög runt i virvlar.

Nu tycker jag att sopbilen får visa sig på gatorna :)

Här är en sån här underbar bild som man har fått se ganska
ofta nuförtiden innan solen går ner.



mobilbild i farten/dålig bildkvalité




Idag är jag på den lediga sidan och hoppas innerligt att
solen är med mig ! :)

Ha en bra dag alla kära.

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0