utebliven/sen frukost



Hej alla !

Imorse tog jag en liten sovmorgon.
Väl uppe började jag genast plocka undan våra
vinterkläder. Nu ska allt tvättas !!!
Kom på efterråt...Hade inte en tanke på att dra upp rullgardinen och
titta vad det är för väder ute. Kan ju vara full snöstorm :)

Iaf så knölade jag in mössor, vantar mm i maskinen. Tog fram jackorna,
tömde fickorna..nu ligger det en till hög och väntar på att tvättmaskinen
blir tom.
När jag ändå håller på så kan jag ju kolla igenom Elijahs kläder...
har han vuxit ur nåt ? Joodå som alltid.

Har jag vuxit ur nåt ? NOT ! :)

Just ja, tända eld i kaminen skulle jag oxå göra.

Plocka, greja, städa, joxa, fixa
JUST JA, frukost...det hade jag helt glömt !

Jag drar upp rullgardinen..SNÖÖ, what !
Ja, ja nu var det inte så himmelens mycket. (phuuu)

Ska jag bädda sängen..nope
Jag tvättar sängkläderna oxå :)

Nu längtar jag att få hänga ut tvätten.




Hur har eran förmiddag börjat ?

Önskar er en trevlig fortsättning på denna dag som
förhoppningsvis bjuder på lite SOL oxå !

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0