vår+städ=fint



Torsdagen gott folk !

Idag har jag njutit av det fina vårvädret och
städat lite på gården. Det som göms i snö...






Vad skönt det är att se hur fort snön och isen smälter bort.
Jag har sån lust att ta spaden och skyffla bort resten, så
att solen kan torka upp allt gegga.


Snart får man väl dra på sig en såhär..
ganska smart egentligen :)

Jag kan inte påstå att lukten är så bekväm, men det hör
väl till våren den med


Iallafall så har jag och gubbsen städat ur varsin bil idag,
uj vad fint det blev :)

Hans bil var typ full med skrot och skräp så det tog liiite längre
tid att städa den än min som är nyinköpt.


Ha en fortsatt trevlig och solig dag.

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0