halv elva, 22.30



Här går man inte och lägger sig i tid inte.
Det händer saker på gården hela tiden just nu.
Gubbsen har mer än häcken full och jag hjälper så
mycket jag hinner.

I fredags försvann farstukvisten.
Lördag tog vi bort trappen och gubben skrapade
bort gräsmattan, forslade bort jord och stubbar.
Måndags började mätandet, planeringen och att
beställa hem bärlager.
Igår planade vi ut marken med en vibra och satte
duken på plats.
Efter kl 22 kom första lasset med bärlager
och 22.30 kom sista lasset.
Jaha och hur ser det ut nudå ?









grus ända upp till dörren..jaa vi kanske
ska dyka ut dårå

Iaf så går det framåt några steg nu.

Från ena till det andra. Idag får jag vara ledig,
trodde jag ja. Tel ringde och jag ska iväg och
jobba några timmar på efterm :)
Alltid lika kul !
Ha en bra dag !

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0