en vanlig måndag

Hej alla !
Min dag började inte bra alls..
Vet ej om jag har sovit konstigt med nacken eller om det är
blåsten ute som gör att min nacke värker.
Idag ska jag bara ta det lugnt ..tvätta lite tvätt och småpula här hemma.
Laddar batterierna inför veckans jobb.
Ute är det soligt och lite småkallt..jag funderar på att ta en lite promenad men
då lär jag nog leta fram en halsduk. Kalla vinden gör att min nacke blir helt stel
och värken blir ännu värre.
NEJ, nu klagar jag igen :)
Annars är det fint..snart är det första advent :) jag längtar faktiskt !
 
en utav mina favoriter som jag kommer
att baka till jul igen
 
 
kul att leka med kameran ibland :)
 
 
älskar dessa juläpplen, Ingrid Marie
 
Nu får ni ha det så gött !
Tjingeling !
Kram / Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0