Senil

Goddagens !
Efter att ha letat efter mina glasögon i en timme ..grötat, grävt, spanat, tagit mig en riktig funderade så hittade jag dom INTE !
Då gav jag upp och gick ut för att bara njuta av hösten.
Ganska snabbt insåg jag att det där med att njuta inte skulle bli
så långvarit...hmm här ser ni varför !!

dom gamla lönnen är snart tomma
 
men gräset ser ut att ha försvunnit..
 
 
 
 
 
ser ni löven som flyger :)
 
Hur som haver...när jag kom in igen och gick in i sovrummet upptäckte jag
att något stack upp ur sängbordslådan...
Mina glasögon !! jag brukar inte lägga dom där och där hade jag inte letat heller :)
Ja ja nu är dom hittade !
 
Tjingeling !
Kram/ Sanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0