2013

 
Hej alla !
Nu var det väldigt länge sen jag skrev nåt.
Det har varit stressiga och influensa tider.
Vi är på banan igen och mår rätt bra :)
Julen var mysig och lugn..syrran från Stockholm var här med sin man och firade jul med oss :)
 


Jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig från influensan, men när julen kom med stress och sjuklingar på jobbet och att dom andra i familjen redan hunnit fått det så sa min motståndskraft ifrån till slut.
Nu har vi hunnit fira nyår också och för min del startade inte nya året exakt som jag hade tänkt mig...
För det första att inte mina bihålor vilka läka och att min lilla söta hund har samma besvär som han hade för drygt två år sen.
Han lider av analsäcksinflammation vilket tyvärr är vanligt bland hundar. Har dom fått det en gång kommer det ofta tillbaka, tyvärr.
Idag har jag varit med honom till veterinären och ännu en gång har dom fått spola rent mm.
Nu har vi kommit hem och Casper är lagomt groggy och undrar vad som händer.
 

Stackarn får lov att bära krage och det är inte så omtyckt kan jag säga. Nu äter han smärtstillande och antibiotika i 2 v sen ska vi på återbesök och boka en tid för operation. Det här verkar inte gå över av sig självt så det är väl lika bra att låta dom operera.

Jag hade tänkt att börja det nya året friskare och sundare...hmmm
det börjar inte bra med en envis bihålsinfl... ja ja det ordnar sig snart .)
Iaf så har jag hunnit införskaffa mig nya löparskor :) nu vill jag prova dom också !
Nu ska jag bara vila upp mig och bli frisk och stark först !

Hoppas att ni har haft en underbar jul och ett gott nytt år.
Jag önskar alla ett bra år 2013 !
Kram / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0