Dalarna

 
Hej gott folk.
Jag sitter som vanligt och kollar in en massa bloggar och har jag hittat en intressant blogg.
Som många vet vid det här laget så älskar jag allt som har med Dalarna att göra :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hantverk från Dalarna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är bara en liten del av allt som finns att få från Dalarna.
Love it !
 
Hantverk ligger mig varmt om hjärtat och det glädjer mig att se folk som pysslar, syr, drejar, snickrar, målar,  mm mm
Själv vet jag inte riktigt var jag ska börja..jag har många drömmar och ideér .)


här kommer iallafall söta Linas blogg
http://linas-vita-hem.blogspot.se
hon har även en facebookgrupp: Ryttar Lina
Jag diggar verkligen hennes saker och kommer garanterat att handla av henne.
Här kommer några smakprov av det som duktiga Lina gör

Kudde med fuskpäls på en sida och härligt tyg med dalahästar på andra sidan, såklart är dalabanden också med! :)
 
 
väldigt fina och vändbara kuddar tex.
 
Praktisk nyckelband i många olika färger! Pris:75 kr
nyckelringar
 
Har gjort om mobilväskan lite med rundade kanter och ny knapp! Pris: 200 kr
mobilväska
 
Nyckelhalsband i silverfärgad metall!
nyckelhalsband och den otroligt fina väskan !
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Sanna! Tack snälla för dina rara ord!!:) ska kika runt lite mer på din blogg! Ser ut som vi har ungefär lika smak!:) Med vänlig hälsning, Lina

Svar: ja, det verkar så Lina :) själv hinner jag tyvärr inte med så mycket pyssel som jag skulle vilja. Renoveringen måste bli klar först./ Sanna
Sannas vita hem

2013-01-20 @ 14:14:21
URL: http://linas.vita.hem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0