Min kamera



Hejsvejs

Nu har min kamera landat här hemma och jag har
hunnit prova den lite grann.
Som sagt så krävs det en hel vetenskap till sånna
här manicker och miljoners knappar. Men skam den
som ger sig :) jag ska testa mig fram.
Har även funderat på att gå nån fotokurs för att få
begrepp på allt.

Här kommer lite bilder från en amatör som aldrig har
fotat med en sånhär kamera :)



lyckades efter många om och men få in en bild här..
inga redigerinar :)
fråga mig inte hur jag gjorde, vet knappt själv.
Testar mer imorn..





en liten redigering




Förresten..jag hittade en underbar blogg med massor av
härliga och mumsiga recept..kika här och bli inspirerad
http://bagarstuganblogspot.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0