Beställt






NU, nu har jag äntligen beställt dom.

Har velat fram och tillbaka länge och inte kunnat bestämma mig...
Ska dom vara röda, blåa, rosa, bruna ???

Vilket svårt beslut ? Eller hur ? :)

Låter allvarlig dethär..men det är bara ett par skor det handlar om.

Men nog så svårt att bestämma mig har jag haft..
nu blev det iaf rosa..rätt beslut eller ?
Det tror jag !








Från det ena till det andra...jag tyckte mig höra igår att det skulle
regna idag..men jag ser inte varken regndroppar eller mörka moln,
vilket iofs är skönt för att jag har tvätten ute på tork.

Från det ándra till det tredje..grannen ovanför oss kom ner och vill
bjuda på eftermiddagskaffe. Klart att man tackar ja :)

Trevligt med en lite paus i vardagen och dessutom med nya trevliga
grannar.

Hoppas att ni har det bra där ute i solen eller var ni än är.

Kram / Sanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0