Kakel och klinker




Hejsan svejsan !
Har varit upp till Storsven med familjen.
Det blev korvgrillning och lite planering om hur vi ska gå till väga next...

Jag stog i dörröppning till det "blivande" badrummet och försökte
se framför mig hur det kommer att se ut när det är klart.

Hmmmm....toastolen där, duschen där, handfat där....
kakel ? klinker?
vad för slags kakel ? tog mig en runda  i Google-världen och sökte på
olika kakel.

Vad tyx om dethär ??




fast inte såhär stort då..njaaa, kanske





eller dethär ?


  

varför inte lite godis på väggen :)         eller dethär


 

strand och stenar


hihhiii kanske pingviner




Jaaa, det finns en hel att välja på
gå in och kika och kom med förslag
http://www.tilesofsweden.com/





KLINKER

Jag har valt klinkers för länge sedan,
 men jag har ju en andra hälft som inte jämt gillar det jag gillar.
Fast jag tycker såhär...det är ju trots allt Internationella Kvinnodagen idag,
så jag borde få välja :)
Ja kanske ska ta den diskussionen med gubben idag och säga
att idag är det en spec. dag...........

Har faktiskt tagit upp ämnet för ett per veckor sedan och då fick jag till svar:
Om du (alltså jag) väljer allt till badrummet nere,
så väljer jag ( han) till badrummet på övervånngen.

Törs man gå med på det, tror ni ???


Här är iaf sånt klinkers jag hade tänkt mig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0