Monterbygge



Hej alla, nu börjar monterbygget på skolan visa resultat...
alla klasskamrater är så flitiga och otroligt duktiga !!
Måndag ska alla vara klara med sina mässmontrar och på tisdag ska vi redovisa :)

Själv är jag klar med min monter och går nu runt och snokar på andras istället :)
Här kommer lite bilder på flitigt arbete.



Christel i action
Läraren Marie i bakgrunden, eller är det en docka ;)



Milla är snart klar med sin




Lotta med sina surfbrädor



 
Jessicas fräna stolar                          Lina har jobbat hårt med
                                                     sina trasmattor



 
Ann-Charlott och Weronica jobbar på....              Karins lampmonter





Erikas monter




     
Camillas fina monter





Fridas söta stolar





och så kommer min monter :)  Imagine


     




nu är den helt klar och jag är ganska så nöjd :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0