kyla



Lördagens gott folk.

Den lediga dagen inleddes med sovmorgon som satt
väldigt skönt.

Nu har kylan hittat hit till Mockfjärd och jaa..jag fryser.
Tur att vi har kaminen i köket !

Jag har en liten förkylning som varken bryter ut eller ger
med sig.
Man känner sig halvt slö hela tiden och har inte riktigt lust att
sätta igång med större projekt.

Mina tankar går till en underbar människa som skriver i FB att hennes
hundar har smitit.
Nu har den ena hittat hem men den andra stackaren har dom inte hittat.
Jag hoppas innerligt att han kommer hem.
Men tanke på denna kyla vi har så blir man rädd att han inte klarar sig.
Mina tankar går till er Annelie med familj. Kärlek till er!!



Kramar till er alla / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0