Slutprojekt



Hepps !

Nu är slutprojektet i full gång och jag har kommit en bit på vägen...
Alla klassisar jobbar med sitt för fullt och man kan ana en viss vemod..
slutprojekt, slutuppgift...betyder väl att allt är slut snart.
Ja, inte allt då men skolan iaf..
Man får passa på njuta och ha kul den sista tiden som är kvar.

Onsdag nästa vecka ska iaf slutprojektet vara klart och jag har
en hel massa kvar att göra !
Ska jag hinna med allt ??

Här är första uppgiften som jag har hunnit skissa..
sen ska den färgläggas och få en bakgrundsbild.
Från början valde jag bakningstema...med massor av skålar,
KitchenAid osv..men bytte sedan till löparkläder



skissat dockor..jag och skiss går inte riktigt ihop :)




oj, bilden blev lite sne :)



bakgrundsbild

det kommer ev att bli lite ändringar på skissen,
men på ett ungefär
sisådär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0