planteringar





Hej

Hade nästan glömt bort att jag hade lovat visa bilder
på planteringarna jag gjorde hos bror min.


Här är huset med den stora altanen.
Min bror och hans fru ville ha nånting nedanför altanen..

Det ritades, planerades, funderades och kom till slut
fram till att en mur skulle nog rama in altanen fint.

Brorsan fixade den galant !
Själv har jag planerat blommrabatterna innanför muren
och så var det dags att sätta igång och plantera



































tjaaa, där kom en liten del av det hela.
Sen ska det vara lite belysning här och där.

Bara växterna får växa till sig lite så kommer det att
bli kanon tror jag :)

När vi ändå var i farten så ville brors fru att det ska finnas
lite krukor på gården oxå.
Enkla lättskötta sommarblommor..

Krukorna inhandlades och även lite blommor till dom




    





   




Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud, så fint. Du är skit duktig!

2011-08-17 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0