Höstpiff






Hejsan på er.


Igår var det tandläkarbesök och idag arbetsförmedlingen.
Allt gick bra och jag fick en rolig kommentar av "min"
handledare: Jag har inget jag kan lära dig Sanna.
Du vet vad du ska göra, du har gjort allt du ska.
Okej, tänkte jag..och ändå sitter jag här :)


Väl hemma fick jag för mig att jag ska byta ut dom rosa hand-
dukarna i badrummet och göra "höstligt" :)
Det fick bli grått nu.


Tvättbrädan hämtade jag från ladan och lite piff så är klart.
Fast jag skulle vlija köpa nya handdukar men har svårt att
bstämma mig i vilken färg. TIPS TACK !!


Nu blev det såhär iaf


















Nu har jag släpat fram nåt annat ur ladan som jag har
en idé till. Detta får ni se en annan gång :)

Hare gött/Kram-Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0