skoljoggen



Måndag idag och lite regn på morgonen.
Vilket tur att jag höll tummarna...och det blev bättre
framåt lunch då min son sprang skoljoggen.

Barnen skulle springa ett visst varv så många gånger som
dom hann på en viss tid.
Dom sprang förbi här och jag stog efter tomtgränsen
och heja på. HEJA HEJA !!

Elijah swischade förbi varv efter varv så jag hann inte ens
ta ett bra kort på honom :)

När han väl kom hem sen frågade jag honom om han inte
hade tid att låta mig ta ett kort. -Näääee, jag måste ju hinna
så många varv så möjligt och det blev 5 varv !! :)

Det kom en lärare förbi sen och frågade mig: -Vad ska det bli
av den där pojken ? Han springer ju som en galning !!:))







några snören låg i backen, kan det vara elever som plockade med
sig ..





några tjejer plockade fina löv efter vägkanter





dethär var den bästa bilden jag kunde få på blixten
jag var inte med riktigt :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0