Regn och rusk

Onsdagens gott folk !


Vaknade inatt av att det blåste så rejält.
Nu är det verkligen höst med regn och ruskväder.

Igår krattade jag en del av gräsmattan igen..alltså
en DEL. Vi har en stor tomt och många riktigt stora
och gamla lönnar som nu "fäller" sina löv :)



  
undras om kungen har det lika blåsigt som vi ? :)



Jag älskar att kratta ..det är bara min nacke som inte
klarar av det.
Men jag har tänkt såhär att om jag ska kunna få njuta av
hösten, fast det kan man egentligen göra utan att kratta.
Men till min höst hör krattning, eldning, koka äppelmos mm.


  





Såå iaf så kan man faktiskt dela upp gräsmattan i många
delar och ta en liten del varje dag :)) smart va ? :)


Idag ska vi åka till Borlänge och köpa plank eller om det blir
panel till en del väggar till nya köket.
Jag har fortfarande inte valt ut tapet (pust) men jag ska kika
lite på sånt idag.

Ha en bra onsdag.
Kram/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0