Fredag



Haloj !

Fredagens gott folk..äntligen helg ! Eller hur ?

Här sitter jag och tittar på gamla bilder...
Caspers första fjälla :)
åh, vad han blev kär i henne...
I flera dagar efter att hon hade stuckit, satt han i hallen
och ylade. Än idag om jag frågar vart Engla är så börjar
han leta och ger sig inte i första taget.
Det är äkta kärlek det :))
Titta vad söta dom var.



Gissa vad vi gör i smyg ? :)





Söta Engla





denhär bilden tog jag en vinter inne i stugan i Nås




och denhär






våran "Calle"






Bäsna Trädgård






höstmys hemma






inte så mysigt






 


Flottbron i Gagnef











jag arrrbetar som förr i tia :)




Det var några av mina gamla bilder..kul å titta på dom och så får
man sig alltid ett gott skratt när man ser hur folk har sett ut :))
(folk å folk, jag själv oxå :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0