Väder och vind

Jaa, vad ska man säga...nu är vintern här ! Lite väl tidigt enligt min mening..vi har för mycket kvar att göra här hemma innan vintern FÅR komma.
Nog för att vi kommer framåt med allt men vi hoppades kunna få ha hösten kvar en liten stund till :)
Ja ni ser ju själva hur vädret var igår på morgonen när jag skulle till jobbet.
Jag hamnade bakom en lastbil som körde 50-60 hela vägen.
Förresten var är lastbilen ? nej, jag kunde inte heller se den ibland..sikten var som sagt
inte så bra :/
 
Nu är vi i det stadiet me renoveringen då man ska veta var alla lysknapparna (strömbrytarna) ska sitta...
inte det enklaste kan jag säga.
Hmmm..(står och pekar och pratar för mig själv)...där kommar man in...då kanske man vill kunna tända i hallen, uppe i hallen oxå eller ? okej, upp på övervåningen...vart ska dom sitta ? hur många eluttag ? och vart ?
Det enda jag har kommit fram till, är att hellre en för mycket än 3 för lite :)
ÅÅÅh, suckar gubbsen..hur många blir det nudå ?
Hmmm..vänta nu...Elijahs rum, vårat rum, hallen uppe, gamla och nya hallen nere bla bla bla ... femtioelva stycken :)
Har jag förresten sagt vilka uttag det blir ? Inga moderna grejer här inte utan så nära dom gamla som redan finns i huset.

 
 
 
Idag är jag ledig och ska tillbringa en tid av det hos tandlkäkaren..
trevligare saker kan man väl hitta på på sin lediga dag eller ? :)
 
Hoppas att ni får en trevlig dag iaf !
Kram / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0