fredag

 
Idag började dagen bra !
Jag hade gymdejt med bästa Millis och det var helt underbart !
Tänk att ha eget gym hemma i sin källare..åh vad jag är avis, MEN jag får faktiskt fortsätta gymma där :)
Alltså betyder det att jag har skött mig bra idag :) Grymt kul var det !



jaa, nu är det helg och gubbsen har varit sjuk hela veckan :/ tröök !
Nu hoppas vi att det vänder så att vi kan fortsätta med våra planer ang hallen.
Vi har ju äntligen bestämt oss för golv och när vi äntligen beställde det så visade sig att lagersaldot inte stämde !!! Grrr..
Så nu får vi vänta upp mot en månad innan golvet kommer. Det var inte precis det vi hade räknat med, men men det är bara att spotta i nävarna och göra det som kan göras just nu.
Och det är att slipa alla skarvar på väggar både uppe och nere.
Tapetproblemet är så gott som löst också..jippieee !
Vi närmar oss slutet av det långdragiga projektet.
En sak som jag kom att tänka på imorse när jag vaknande..
Visst har det vänt nu ? visst är våren på väg ? !!! För varje morgon så tycker jag att det är ljusare ute..
är inte det ett vårtecken. Jag har iaf svårare att sova/sova ut, vilket egentligen inte behöver vara ett dåligt tecken om man går och lägger sig i tid :)
Jag längtar iaf till våren så det skriker om det !
 
 
Vilka är era vårtecken, när känner ni att våren är på G ?
 
Nu önskar jag er en trevlig helg !
Kram/ Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0