keramik

Hej.

För ett tag sen ramlade jag in på denna blogg, vet ej hur men är glad att jag hittade den och nu har det blivit som ett måste att kika in där var och varannan dag. Fin blogg som inspirerar mig. Det där med keramik och smugit sig på mer och mer. För några år sen sa jag till min man att nu banne mig ska jag gå nån kurs och lära mig att dreja, men här sitter jag fortfarande och bara dreglar :) över andras
otroligt fina grejer som jag såå avis på.
Älskar hantverk och beundrar verkligen alla som kämpar och sliter !
Jag köper hellre keramik som någon har stått och gjort för hand med både svett och tårar än
sånt som kommer ut ur en maskin i miljontals ex.
 
 Vill också kunna !
En vacker dag har jag anmält mig till nån kurs ska du se !
Kanske ska anmäla mig till keramikkursen på Leksands Folkhögskola..

Iaf, det jag ville säga var att ni ska besöka denna blogg
http://fabkeramik.blogspot.se
Just nu kan du vara med och tävla en otroligt fin vinst.
Ett frukostset med valfri text på !!
 
 
bilden är lånad av fabkeramik
 
Håll tummarna för MIG :)

Kram / Sanna


Kommentarer
Postat av: Weronica

Keramik kurs!! Lätt värt , längesedan jag själv gick
Men har sett modern njuta av det i många år
:) kör Sanna kör!

Sommarkursen på Leksandsfolkhögskola kanske?
Kärlek!

Svar: Det är en dröm jag haft i många många år. Är bra sugen på sommarkursen :) Kram vännen
Sannas vita hem

2013-02-14 @ 12:00:25
URL: http://triana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0