Liljekonvaljer

Måndagens.
Nu är det den bästa årstiden enligt mig ! Jag älskar att strosa runt och se naturen växa.
Det händer nånting nytt nästa varje dag, får aldrig nog av det :)
Kommer ihåg när skolavslutningen närmade sig i skolan, så gick man runt och letade efter liljekonvaljer.
Fröknarna fick en bukett vid varje avslutning :)
Nu när jag doftar på dom underbart söta blommorna,
tänker jag på alla dessa härliga fröknar man hade i skolan.
Nu har vi snart ett hav av liljekonvaljer ute på gården.


Försommar säger jag bara !
Vi har haft varmt och soligt i några dagar. Riktigt varmt faktiskt, 20 grader i skuggan.
Medehavsvärme kallas det :)
Helt underbart ! Jag har solat mig lite brun.
Tänkt att man blir så mycket piggare på en gång när man får lite färg.
 
 
Nu har utbyggnaden startat igång..det ska bli ett v-rum
 
Idag skiner solen igen och jag ska passa på att hänga tvätt ute.
Ha en underbar solig dag gott folk.
 
Kram/Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0