Fredag



Fredagens på er allihopa.

Fredag betyder kort dag i skolan, kan man trycka på knappen: GILLAS !
Idag i skolan har vi fortsatt med vårat slutprojekt som kommer att
pågå typ en vecka till. Sedan ska den redovisas.
I slutprojektet ska det finnas:  - En valfri skiss, ritat i 2 punkts perspektiv
                                                 - Ett skyltfönster, antingen skissat eller skylta 
                           med varor och sedan fotas.
                                           - Ett varulägg på vägg och bord., skissas 
                                          eller varulägga med varor och fotas. 
                                             
Just ja, sen skulle det finnas skyltar oxå, tro jag :)

Jaa, så det är bara att sätta igång då rå ...

Jag har valt att skissa skyltdockor med sport/löparkläder
Tema: spring - spring

Bilder kommer senare.

Jag vet inte hur mycket mina klassisar
hade tid med sina projekt  .)
jag hade nämnligen med mig lilla Calle (Casper)
i skolan idag. Gissa om han njöt av all uppmärksamhet.
Han kommet att sakna allt kliande och gosande :)

Gå in på http://ainaiexil.blogg.se så får du se bild


Just ja..vi har även hunnit med att fira Aina som fyller år på måndag.
Eftersom vi är på studiebesök i Falun hela måndagen så firade vi Aina idag
GRATTIS i förskott !!  Tack för fikat Aina !

 

Ja må hon leeeeva !! Aina med den roliga minen :)


Nu ska jag gå och koka kaffe och fixa fikakorgen. Sen ska vi gå upp till
Storsven och fortsätta att riva tapet i hallen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar Calle redan. =) Ha en fin helg, synes på måndag! Kram Frida.

2011-04-01 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0