Grilla

Igår i skolan hade vi städdag !
Läraren hade delat in oss i grupper, ett område/grupp.

Det var bara att sätta igång och storstäda.
Jag tror inte att läraren hade räknat med att vi är klara
innan lunch, men när vi dekosar sätter igång så finns det
inget som kan stoppas oss :)
Lgfom till lunch var vi klara och efter lunch fick vi tidl att
chilla i solen.

Jag, A-C och Weronica åkte till Weronicas stuga och satte oss
i solen och bara NJÖT !! :)
Vi hade bestämt oss att vi skulle chilla och grilla innan det var
dags att bege sig till den stora Arenan i Leksand och titta på
Glada Hudik gänget !! :)

Vi hade det så mysigt i solen så vi glömde bort att tänka på
hur varm, skön och stark solen är.

Framåt kvällen gick vi in och tog oss en kopp kaffe och glass innan
det var dags att åka.
Då upptäckte jag i spegeln att ta mig tusan..jag är ju röd i ansiktet.
Räkan :P

Nejdå..det var inte så farligt som det låter, men solbränd var jag iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0