Prov



Imåndags var det min tur att göra ett prov i skolan.
Den gick ut på att jag fick bygga ett varulägg..bara vägg eller
vägg och bord. Vi får 30 min på oss.

Innan provet skulle jag ha skissat färdigt varulägget,
med hjälp av de varor vi har i skolan så var det bara att fundera ut
hur jag vill bygga.

Min tanke var direkt att jag vill använda mig av både vägg och bord.
Göra en inspiration och lite varuplock med hjälp av både mjuka och
hårda varor.

Med skissen i handen gick jag med bestämda steg till våran "butik" i
skolan och. Läraren i butikskommunikation hade oxå gjort ett par
skisser som jag fick välja bland ifall jag inte hade min egen.
Sedan var det dags att sätta igång...

30 min..hinner jag?? Lätt som en plätt :)

efter 20 min var allt klart och godkänt och jag var nöjd med tanke på
vad det finns för varor att välja bland.
Såhär blev resultatet



picnic/trädgårdskänsla




inspiration till dukning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0