Tansen



Hej hej !

Nu är det min tur att vara sjuk, fast det börjar vända nu
känns det som. JIppieee!

I fredags åkte jag till Tansen med 10 galna tjejer :)
vi firade min 40- års dag lite tidigare och hade då hyrt
Norran Tansengården.

Det var ett glatt gäng som samlades och hade kul !
Jag hade dagen till ära fixat en hel massa roliga lekar
och tävlingar.
Snacka om att folk var tävlingssugna :))








på med mössan, halsduken, vantar, stora stövlar
och galgen som styre för motorcykeln och sen brumma iväg :))






undras vad detta var för lek ? :)






skynda dig att spika





med enkrona i ögat, golfbollar under armarna
innebandyboll mellan knäna och galgen som styre..
så kan man se väldigt rolig ut :))




 så många ahlgrensbilar som möjligt ska fästas
 i ansiktet på 1 min




fyll munnen med vatten från skålen
 och fyll sedan flaskan





Framåt kvällen började det tyvärr regna så vi fortsatte
men lekar inomhus. När det slutade regna passade
några galningar på att ta sig ett dopp :)) och påstog att
vattnet var varmt. Själv var jag hur sugen som hellst att
hoppa i men hade väldigt ont i halsen och i början av den
elaka förkylningen :( så jag fick snällt stå och avundas hur
dom andra rusade ner i vattnet.






Nattsömnen blev inte så lång..vid 04,00 hördes det fortfarande
skratt från andra rummet :) och vid 07,30 var jag uppe !!

Vistelsen var rolig och galen.¨
Det fanns en tävling under hela vistelsen där som kallades:
Buspoängjakten :)) Den vanns av Hanna ! Grattis till alla dina
galna bus du hann med.








Sköt om er alla.
Kram /Sanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha haa.. vilka fina bilder. Det va en lyckad dag/kväll och natt. Du är duktigt som ordna allt så bra. Kram

2011-08-15 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0