hej



Hej alla !

Jag har inte hunnit blogga på nåra dar.
Jobbet tar så mycket av min tid just nu och
sen vill man hinna med och pyssla och baka här
hemma oxå.

Nu är det inte långt till jul och snö har vi oxå fått.
Härliga tider !
Tror faktiskt att denhär tiden är den bästa tiden på året.
Eller är det sommarn ? eller.. ?
Alla årstider har sin charm, men det är nåt spec med julen ändå :)




Har ni hunnit pynta pch pyssla nåt ?


Idag är det fredag och det betyder fredagsmys :)
Som tur är så slutade jag 16 idag och fick komma hem
i någorlunda bra tid.
Gubbsen har åkt iväg på julbord med jobbet, så det blir
bara jag och Elijah här hemma ikväll.

Hoppas att ni har det bra där ute i stugorna.
Trevlig helg på er !
Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0