julklappar



Onsdagens gott folk !

Vad gör man på sin lediga dag ??
Jo, slår in julklappar..för det får jag inte nog av på jobbet :)

Jodå det får jag väl egentligen med tanke på att vi är dom
enda vad jag vet som slår in julklappar åt kunder.
Det verkar väldigt omtyckt av kunderna som säger:
Egentligen är det lika bra att köpa alla sina julklappar
från Cervera för att få så fina inslagningar.

Det känns ju bra att få höra det när man står där timme
efter timme och bara gör fina julklappar :)

Häromdan började jag inslagningen hemma och idag har jag
gjort dom fina.



















Ha det gött. Nu måste vi iväg och kolla
på skridskor åt sonen.

Kram/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0