Hallen



Efter 5 lager av tapet och en skiva som satt med tusen
miljoners småspikar, har nu hallen förvandlats till en ljus
och fin hall...eller åtminstonde väggarna.

Golvet måste oxå fixas...en annan dag.

Här är resultatet av många dagars slit..










   
jag målar och målar...




hatthyllan har nu hittat sin plats



och när jag ändå stog där med penseln i handen så målade jag
ytterdörren oxå


När man börjar måla nånstans så ser man alla andra ställen
som också skulle behöva målas. Där och där....
Och där..den andra dörren i hallen..hur ser den ut ???




jo, såhär
Dags att ge den en omgång :)
Nu ska det slipas




och målas






nu är det baaara en dörr till kvar att slipa och måla
(i hallen alltså :)










Kommentarer
Postat av: Carin

Nu har jag hittat din blogg. Kul att få följa med i ert stora renoveringsprojhekt.

2011-07-20 @ 12:13:44
Postat av: Petri

Vad fint det blir. Ljust och fräscht! :)

2011-07-21 @ 18:30:09
URL: http://www.facebook.com/pvahajylkka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0