Loppis



Haloj i stugorna :)

Nu har jag och pigan (söstra min :) haft loppis i dagarna 3,
det har varit en sjukt kul resa. Jag gör gärna om resan mä dä pigan :)
Redan dagen innan fick vi flera besökare som upptäckte att det
vankas loppis, så vi hade en förloppis em/kväll :)











Torsdagen bjöd på soligt väder och vi njöt.
Fredagen började inte bra alls, vaknade till regndroppar mot fönsret
och förstog att alla våra loppisprylar som inte fick plats under taket,
är nu blöta :( men men det gick la bra ändå.






Besökarna höll sig inomhus på förm.....då passade jag och pigan på att
såga ner träd och ris.
Med regnkläder och stövlar och sågen i högsta hugg traskade vi in i våran
egen lilla skog.
Det var så blött..direkt är man tog i första kvisten så var handskarna blöta,
men det stoppar inte oss :) Envisa som vi är, stog vi ut ända till sena em/kvällen
..med lite mat i magen emellanåt och på med blöta handskarna igen.
Lördagen bjöd på lite bättre väder och vi hann med och rensa skogen
"yrvädret" som vi kallade a la HanSan (Hanna&Sanna:)

Försäljningen gick bra och vi är nöjda !! Sista loppiskvällen firades
med grillning i pigans grillkåta. god mat och trevligt umgänge.
Tack till allihopa, spec stort TACK till pigan.



Hare gött allihopa
Kram/ Sanna 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det va kul att ha loppis massa glada trevliga människor som kom förbi, Tack själv!

2011-07-18 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0