Regn och regn



Hejsan svejsan.

Vaknade till regndroppar som piskade mot fönstret...
neeej...trööökväder :/ det är väldigt grått och trist,


   

regndroppar överallt....


 




skulle ha behövt köpa nya gummistövlar...hmm hur ska dom se ut ?

   
blommiga ?                              röda ?







    
                                              hahahahaa..dom kanske :)





Neejmen jag vet ju att det ska vara Dalamotiv på dom men hittar inga¨
fina sånna. Nån som vet vart jag ska leta ??

ett par med kurbits skulle jag inte säga nej till :)


  
                            typ såhär fast i stövlar..awww :)
Det måste ju finnas att köpa nånstans...


Ge mig !!!

Men men då får jag väl börja å ta tag i sakerna inomhus istället.
Som att måla klart i hallen..
bilder på det kommer senare.

Ha en bra dag !
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0