Såga, såga



I helgen under loppisdagarna fick syrran för sig att börja såga ner träd..
Energisk som hon är satte hon i gång i ösregnet..jag frågade om hon
nödvändningsvis "måste" såga nu i regnet, men jag har ju regnkläder
på mig fick jag till svar och när vi ändå väntar på folk till loppisen så
kan man väl lika väl stå och såga samtidigt...tjaa varför inte..fast det
regnar ju så mycket, säger jag då. Äsch då ! får jag till svar :)

Efter ev kvart står även jag och sågar :) jag kan väl int stå och titta
när pigan arbetar. Så..där stog vi ute i regnet med varsin handsåg och
sågade och sågade.


Eftersom dom senaste generationerna inte har brytt sig om gården, så
är det väldigt vildvuxet överallt.
Nu ska det bli ändring på det :)


vildvuxet var det jaaa..









där kom det fram ett dubbelhärbre




träden växte in mellan staketpinnar så när gubbsen kom med motorsåga
sa det bara duns...




det var det staketet...trädgrenarna höll den uppe :)





snacka om shabby chic :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0