Telia



Hej hej.

Nu börjar jag få nog av Telia, dom har än inte varit och
kopplat telefonen och det betyder att vi inte har internet mer
än denhär fjuttiga mobild bredbandet som är sååååå seg.
Att dom inte kan hålla vad dom lovar...GRRRRR






Iaf så fortsätter vi att renovera :) det kommer vi nog att göra
några år framåt fast inte lika intensivt som det har varit nu.

I torsdags skickade jag iväg gubbsen på en fiskeresa med
8 st andra galningar till karlar :))

Dom är i Härjedalen och sover i militärtält och paddlar kanot.
Shit vad roligt dom måste ha det !!

Ni vet hur karlar är ..vem får största fisken osv..







Jag har då passat på att lacka matbordet (högblank) och tjaa..
tagit det ganska lugnt.
Jo, igår slet jag med väggarna i hallen. miljoners småspikar,
började slipa men gav upp efter ett tag..vilket slitgöra!!!

Jag vet att jag måste göra det men vill bara glömma dom där väggarna.


Hejsvejs på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0