dagarna går



Hej hej.


Nu känns det som att dagarna springer iväg...
flytten till Storsven är här, vi packar, kånkar, bär,
sliter och jobbar mot klockan :)

Deee é lugnt har vi sagt hela tiden..vi behöver ju inte
flytta förrän sista juni men jag undrar om vi har hunnit
tömma detta hus tills det :) ?

Flyttkartongerna står i alla rum och gapar, jag rusar fram
åt höger och vänster.







Som jag sa tidigare i ett inlägg..såhär kommer
det nog att se ut när vi tar lasset upp till Storsven :)








MEN för att orka så MÅSTE man göra nåt annat ibland.
Igår var jag in på Önskehuset en sväng och köpte några
tygbitar. Syrran frågade vad jag ska ha dom till....jaa det
får du se sa jag :)

När kvällen kom satt jag i Källarstuggu med syrran och
klippte remsor...





bilder kommer senare ...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha haaa.. ser framför mig full-lastade kameler på rad på väg upp till huset :))

2011-06-14 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0