Storsven



Uppe på Storsven händer det saker...




finns inte en minut då vi inte gör nåt...antingen jobbar vi hårt eller så
njuter vi en kort stund innan det är dags att ta på sig arbetshandskarna igen.

Gubbsen har kaklat klart badrummet



nu rollas dom gröna färgerna ut på golvet innan vi får klinkra
lager på lager, 4 lager




jag däremot håller mig utomhus och eldar ris. När jag äntligen har
eldat klart allt kommer gubben och sågar ner nästa träd...evighetsgöra
fast kul ändå :)




när jag står där och eldar så ser jag en massa intressanta saker
knack-knack, är det nån hemmaaaa ?




fjärilen hade tagit sig en vilopaus på vårat fikabord 




alldeles in på knuten går denna vackara väg som jag kallar för
"min springväg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0