Badrumsbelysning



Idag när vi var uppe till Storsven så frågade gubbsen mig  
vad jag vill ha för belysning ï det nya badrummet.
Han ville veta hur han ska dra elen...
Åh, vad svårt. Har tänkt och tänkt..nånting som passar till den
stilen jag/vi ska ha där.
När vi kom hem igen googlade jag på badrumsbelysning och
vad hittade jag...ååhh en helt underbar lampa



där är den ju !! vad tycks ??
den kommer att passa som handen i handsken :)
slutdiskuterat om den saken :))
han frågade och jag visar vad jag vill ha...kan man ha det bättre ?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är skit snygg, önska jag kunde ha plats med dylikt.. du ha det bra du :))

2011-03-27 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0