Det vita huset

Nu lägger jag upp lite bilder på huset som vi bor i nu...












Altanen









Välkommen hem till oss






Träsoffan hittade jag på blocket för 400 kr, målade den vit och bytte tyget.
Simsalabim vad den blev fin !
Jag gillar den extra mycket för att den har 3 lådor som man kan slänga ner mössor
och vantar i.




Hyllorna i hallen har jag ritat och gubben har snickrat :)





Kryddskåpet köpte jag på loppis och gjorde om till ett nyckelskåp







Denna fina skylt hänger jag på utsidan när vi inte är hemma :)





V-rummet


















Detaljer








Ljusstakarna är loppisfynd 5kr/st som jag har målat vita




Möbler




Våra möbler är antingen från loppis, Blocket eller auktionsfynd. Jag har slipat och
slipat och målat.





Resultatet








Ännu ett fynd
Glömde dock att fota den innan jag målade






Detalj











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0