Längtar


Idag är det fredag och det betyder helg. Denhär helgen bjuder på mässbesök och
skidspel i Falun.
Men innan dess hinner vi upp till Storsven och greja lite.

Är det någon mer som längtar efter våren ???
jag tror att just spec idag är det många med mig som
suckade djupt på morgonen när man såg snöflingorna dala ner.
Neeej inte nu igen...ska det inte räcka med allt snö nu.
Jag vill då bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet
och gå i ide.

Tänk om man kunde få sitta ute på verandan och njuta av kaffet och solen.
Nog för att vi har långt tills vi kan sitta och njuta på verandan, men
att drömma är ju gratis så det tänker jag fortsätta med :)

Längtar tills vi har kommit såhär långt med vårat hus..
ser det inte härligt ut säg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0