Lördag



Sovmorgon till halv nio, händer inte så ofta.
Elijah sov över hos kusinen och jag och gubben fick en mysig fredagkväll.
Inte så tokigt alls.
Nu har gubbsenl stuckit till jobbet och jag vaknade alldeles själv i huset, ja eller
 Casper finns ju här.
Det är lyx att få vakna och veta att jag inte har några måsten.
Eller jooo, skulle behöva måla klart kökssoffan, men det räknar jag inte
som ett måste utan som nånting jag vill göra.
Nu har jag njutit av en god frukost, tagit en skön promenad och druckit
kaffe ute på altan (Leksandsblandnings såklart)
Nu kan jag sätta igång med dagens sysslor. Som att tvätta tvätt, måla, packa,
och framförallt njuta av solen :)

Ni kommer väl ihåg att släcka alla lampor ikväll ? Det tänker jag göra.
Vrida klockan till sommartid !!! får ni inte heller glömma :)
Ha en skön och solig helg.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0