packad eller var det packar :)



Håjsan hejsan.

Öppnade skåpet till byrån och satte mig på golvet brevid tomma kartonghögen.
Nu ska jag börja packa oavsett när vi flyttar :)
Tänkte såhär att om jag börjar packa nu så kanske flytten kommer tidigare...vad tror ni ??

Nu har jag fått ner alla växtböckerna, inspirationsböcker, ja alla, alla böcker.
 
Har även tömt ett hörnskåp som var full med loppisprylar, som koppar, fat, tallrikar osv osv
Nu känns det genast lite bättre...som att flytten "flyttade" sig lite närmare :)

Kan jag packa ner någe annat när jag ändå håller på ?
Ska nog gå och rota om inte jag hittar nåt som inte "behövs" på ett tag.




Oj, hoppsan...jag ska nog kunna packa min bil bättre än såhär :)







vi kommer att ha minst såhär mycket grejer när vi flyttar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0