Pysselresultat



Jag och min kära syster hade en trevlig dag/kväll igår. Vi började dagen
med att besöka två olika loppis. Vi letade och grävde tills vi hitatde det
vi var ute efter.
 
Nu är bordet fullt med loppisfynd och vi ska sätta igång med det roliga :)

Vi testade ut lite olika varianter innan vi limmade ihop dom.















Syrran börjar testa på olika varianter.
Vi testade och testade fram och tillbaka.
När man väl börjat limma så går det inte att ångra :)

Dagen gick fort och vi blev nöjda.




Denhär blev min favorit










här limmas det för fullt :)











Jaa, det blev några olika varianter...







Limmet luktade väldigt starkt !  måhända det var det som gjorde att vi fnittrade,
men kul hade vi iaf :)

Det blev väl sammanlagt 10 st tror jag.
Hanna tog  med sig ett par st hem och jag tog oxå 2.
Resten står här hemma på byrån.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja nog hade vi en super fredag tillsammans, och resultatet blev också bra. Conny trodde att jag hade köp dem så. Han gillar dem skarpt, även jag!

2011-03-06 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0