Redan !




Idag är det måndag den 7 mars. Sportlovet är slut och nu är skolan igång igen.
Tänk vad fort tiden går när man har roligt
För att inte tala om vilka härliga klasskamreter jag har !!
kommer att sakna er !
7:e mars..mars, sen blir det april, maj och juni. 3:e juni slutar skolan.
Oj Oj Oj...vill inte..inte än

Men vi har hunnit med en hel del iaf
 som tex dethär:






Tema: oliver och olivolja









SKYLTNING



Jag, Lina, Weronice och Frida var till Borlänge och skyltade
på Helixgymnasiet. Dom ska öppna en ny utb´. och våran klass
fick förfrågan om vi vill skylta ett par fönster åt dom.
Jaaa, varför inte.
Kul att få skylta nån annanstans och inte bra i Leksand.






Lina  "
fixar" tyget
Kan hon fixa det ? jaa, det kan hon :)



skylten




Frida kikar från skyltfönsret
Blir de la bra det ?? jaa, det bii de




Kartan är på plats




 




Dagen blev lång och Weronica börjar bli trött
precis som vi andra.




TEMA - ARBETE



Arbetet gick ut på att vi ska skissa ett rum, färglägga, välja ut golv, tapetprover,
färgprover (tyg) jaa, och så lite inspiration till rummet.

Vi fick några olika "teman" (rum) att välja bland.
Jag valde: ett sovrum för ett par

Jag ville göra nånting helt nytt, nånting helt annat, nånting som jag aldrig har gjort.
Mycket färger !! Så det fick bli lite orientaliskt :)

Såhär blev resultatet











DUKNINGAR TILL JULMARKNADEN



alla skulle ha en docka med i dukningen


 

                                                Lina och Aina




Aina
fotar,
 men Aina ! vem är det du har gömt där i hörnet
bakom garderoben ?? :)



 

 


Nyårsdukning


    


Nästa dukning



Jessica gör en lampa
Killen bakom henne skäms att vara med på bild ;)








--------------------------------------------------------------------------------

Nästa dukning









och sist men inte minst
min och Lottas jul-dukning








  




















Kommentarer
Postat av: Aina

Så satans snyggt ;)

2011-03-07 @ 19:55:43
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0